Leta i den här bloggen

onsdag 30 januari 2013

Favoritpics på Doris och Hedvig. Varning för sötchock!

Stor och Liten. Hedvig ny i flocken, söker stöd hos de andra men är till en början lite utmobbad.

Hedvig kom när hon var 8 veckor, vägde inte ens 300 gram då...

Doris är the queen of resting. Älskar tassen!

Här ses hennes långa släp som nu när hon är äldre och har en mer välfylld rumpa inte är lika långt.

Hedvig tog tidigt efter modersgestalten Doris, att vila är ju livet! Fortfarande, vid snart 4 års ålder följer Hedvig gärna Doris vid utflykter.

Jag älskar ostkrokar, så också denna lilla krok!

Vet att jag visat den förr. Några veckor efter hennes ankomst är hon ganska trygg och cool. Självsäker kvinna!

4 kommentarer:

  1. Ja, och vem ska ta hand om mig nu?! när jag sitter här, helt i chock?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sjuksköterska föreslår jag, lägg dig ner, andas lugnt! :)

      Radera
  2. bara så där..........UNDERBART gosigt och härligt kläm vänligt ♥

    SvaraRadera
  3. Åh vilka ljuvliga bilder på den lilla tjejen. Jag bara älskar ostkroksbilden!

    SvaraRadera