Leta i den här bloggen

fredag 14 september 2012

Jag, mysgrejer och Zäta åker till Eragons!

Denna rumpa tror jag Sanna R gärna vill klämma på!!
Å vad lilla Zäta är mysig! Vi myser dagligen i soffan. Tidigare idag när jag gjorde rent hans bur träffades han och Hedvig en lite stund. Han är så het på gröten att husse blev helt slutkörd över att avbryta ständiga påhopp/våldtäkter så Hedvig fick återgå till buren medan Zäta sprang några vändor till i hallen. Å vad han längtar efter en permanent kompis att busa med och få trygghet i.
29:e september är planen att jag skall komma ner till Eragons och lämna Zäta för omplacering och lämna över resterande mysgrejer! Husse följer också med då jag hatar att köra i storstäder.
Kikar mot kompisarna i buren!

Jamen knäpp nån gång då...
Eh, kan vi få lite privacy här va?! Ta bort den där stora glädjedödaren är du snäll (husse, mattes anm,)
Vart du än går följer jag dig Hedvig!

4 kommentarer:

  1. Jaaa va kul! kanske kan en av de små grekerna passa Z-mannen?

    SvaraRadera
  2. ja kanske det! de borde vara i perfekt ålder då! Å Zäta har ju så mycke spring i benen så en liten pigg grek är nog inte helt fel!!!

    SvaraRadera
  3. Finns inget goa en en marsvinsrumpa att klämma på ^^
    Marsvins rumpor är livet ;0)

    Tror allt jag ska ta ett prat med Bubbel & Co ang deras busiga matte♥

    SvaraRadera
  4. Nej men vilken lite sötboll han är, Zäta! :D Bättre kan man inte ha det i väntan på att få en ny permanent kompis!

    SvaraRadera