Leta i den här bloggen

torsdag 20 september 2012

Gästbloggning av "Juni Juli"!

Här kommer testpatrullens slutliga rapport...
Vi fyra urskånska marsvin blev av Bubbel & Anna utsedda att testköra Bubbels textilkollektion...
På posten kom en ursnygg randig myspåse som vi skulle testa.

Jag, Tova provade först och jag bara älskar den! Äntligen har jag hittat nått som funkar, därinne får min rumpa vara ifred från Morris minsann.
Vänta på er tur!!!
Morris hälsar att det funkar som cool flockledare ligga o spana inne från påsen.... Jaja... cool vet jag inte men snäll är han i alla fall.

Passar mig utmärkt

 Bella Bus testade om det gick att ligga och äta i påsen, det gick jättebra. Alltså en godispåse... :)

MUMS!
Trixi ville också prova påsen, hon popkornshoppade i den och testade att ta sats och hoppa på den, suck, när jag låg i påsen. Jag vill meddela att sånt inte passar sig, skönt att påsen är mjuk och fluffig. Trixi tyckte det var kul med ljudeffekten när hon studsade på påsen, hhrmmpphfff

Det finns gott om plats

När vi ändå var igång gjorde vi följande test…  att ligga i påsen, ligga på den, att töja och sträcka ut i den, äta i den och vi testade även att kissa i den, det funka dock inte så bra utan då blev påsen blöt. Matte sa något om att det inte var tänkt att man skulle kissa i den men jag är inte säker på att hon har koll på det…
I allt annat får påsen mer än väl godkänt, en fantastisk myspåse.

Matte har tvättat i 40 grader men även i 60 grader utan sköljmedel, resultatet blev mer än bra. Tyget och fleccen håller formen, hela påsen är välsydd.

Rekommenderas varmt
Hälsar Testpatrullen – Tova Hob, Bella Bus, Trixi & Herr Morris


Zzzzzz
Diskuterar utvärdering under fikan

Bubbel tackar och bockar för utvärderingen!

4 kommentarer:

  1. Men vilken fantastisk liten fin testgrupp, som en liten påse karameller. puss!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina små grisar du har , Tinna! Fantastiskt söta!

    SvaraRadera