Leta i den här bloggen

onsdag 15 augusti 2012

63!!!

Husse blev lite trött på att det låg mysrullar och korgar i hela vardagsrummer, efter att alla beställningar är ivägskickade är det iallafall lite mindre men fortfarande finns en hel del... Har nu lagt in dem i "min del" av sovrummet och passade då på att ta lite kort. Irene, om du läser detta så hoppas jag att du har sort lagerutrymme för jag är inte riktigt klar än :)
63 myssaker har jag producerat hittills på 1 vecka. Tror att min gamla slöjdlärare skulle bli imponerad faktiskt. Man fick ju inte köra plattan i mattan på symaskinerna i slöjden men på något sätt "lärde" jag mig det ändå och idag har jag nytta av det!!! Nu skall jag slå på symaskinen och göra ett par korgar innan pubkväll väntar! Ska också förbi syaffären (är stammis där nu) och köpa lite vadd, och kanske något fint tyg om jag hittar..........

Lite nya färger har tillkommit, mysrulle med rött stjärntyg och kornblå fleece, mysrulle med prickigt grönt tyg, mysrulle med randigt tyg samt mysrulle med naturmotiv (den vita) med svart fleece.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar