Leta i den här bloggen

torsdag 15 november 2012

Det är jag som är Hedvig

För varje dag så växer denna lilla varelse i mina ögon. När hon kom var hon mer vild än tam, hade aldrig tid att gosa, nu är hon 3,5 år och jättemysig. Hon är en unik personlighet som vi har att tacka för många skratt. Idag får bilder säga mer än 1000 ord.
Hej, det är jag som är Hedvig!

Här uppe förvarar matte ärtor. Det vet jag om!

Det här uttrycket brukar jag anta när jag vill få ärtor. Husse går på det oftare än matte.

Här försöker jag hjälpa matte med kamerainställningarna, sedan blev jag blind. Blixten smällde av när jag var 1 tasslängd ifrån...

Detta är mitt "tyck synd om mig" uttryck. Brukar resultera i något gått.
Nähäpp, här blir inga ärtor gjorda. Got to go.


2 kommentarer:

  1. haha du är då för UNDERBAR Hedvig.
    Man får många härliga skratt.
    Det är en lisa för hjärta och själ.

    Puff bussvisslar lite och Polo gillar ditt sätt skarpt ♥ Mer ärtplättar till oss rumpor ♫

    SvaraRadera
  2. Hedvig sockerbit, söt som få...

    SvaraRadera