Leta i den här bloggen

torsdag 26 juli 2012

Semester

3 arbetsdagar kvar innan jag går på semester och i marsvinshörnet händer inte så mycket. Alla flickor har fått håret runt sina intima delar rejält nerkortade med trimmer (Bubbel trycker ivrigt på "gilla-knappen"). Dock kunde han hålla sig för skratt då jag även trimmade hans päls över hela kroppen. Blev lite hackigt men kanske mer behagligt för honom de enstaka dagar det är sol. Kände på den päls jag klippt bort och den är rejält tjock och tät.
Lillie och Sandy har fått ett nytt hem hos en kvinna vid namn Marie, där ska de få bo i flock. De är försäkrade och jag är helt övertygad om (Irene hade goda lovord) att där får de stanna livet ut och ha det prima om inget oförutsett händer. Dessutom får jag livstecken per mail :)
För er som inte har facebook så måste jag publicera denna bild på Doris, husse har tagit den och jag älskar den!! Oklart varför det ser ut som om hon är helt yrvaken och spånig men orsaken till att att hon hänger på räcket är antagligen att hon är helt övertygad om att det är något gott på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar