Leta i den här bloggen

torsdag 5 juli 2012

Inget varar för evigt

Jag har nog i hela mitt liv lätt fäst mig vid djur och så även vid Lillie och Sandy. De är så mysiga, blir gärna klappade i famnen och det är särskilt skönt under hakan. De är mycket lugna i famnen. Ikväll skall det bli lite golvtid för jag tror de har blivit ganska trygga här nu, de sover helt utslagna i buren utan hus. Varsin sjukvårdsförsäkring i Sveland har de fått och klorna är nu kortade x flera och ser nu hyfsade ut, någon klo är fortfarande lite sned men är osäker på om den kommer räta ut sig. De skaver inte in i trampdynan iallafall.

På tisdag tar vår korta, men underbara, tid tillsammans slut, då tar andra vid på deras resa mot Eragons. Jag kommer att ta tåget till Stockholm där Camilla (alias Kringelkroken) tar vid. Känner mig lugn över att marsvinen kommer att ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar